TeKeTeKe


TeKeTeKe





درد و دل


آثار بجا يك عاشق


نويسنده


دوستان


دوستان عاشق


موضوعات :


آمار وبلاگ :

طراح قالب:


لوگوي دوستان


كد جاوا :

فروغ

بازهم قلبي به پايم افتاد

 بازهم چشمي به رويم خيره شد

بازهم درگيروداريك نبرد

عشق من برقلب سردي چيره شد

بازهم ازچشمه ي لب هاي من

تشنه اي سيراب شد،سيراب شد

بازهم دربسترآغوش من

رهروي درخواب شد،درخواب شد

بردوچشمش ديده ميدوزم به ناز

خودنمي دانم چه مي جويم دراو

عاشقي ديوانه ميخواهم كه زود

بگذردازجاه ومال وآبرو

اوشراب بوسه مي خواهدزمن

 من چه گويم :قلب پراميدرا؟

 اوبه فكرلذت وغافل كه من

طالبم آن لذت جاويدرا

من صفاي عشق مي خواهم زاو

تافداسازم وجودخويش را

اوتني ميخواهداز من آتشين

تابسوزانددرآن تشويش را

اوبه من ميگويد:اي آغوش گرم

مست نازم كن كه من ديوانه ام

من به اومي گويم اي ناآشنا

بگذرازمن من تورابيگانه ام

آه ازاين دل،ازاين جام اميد



نظرات شما عزیزان:

♥しѲ√乇♥
ساعت18:14---26 دی 1391
_____________________$$$$$$$
_____________________$$$$$$$$$$
__________________$$$$$$$_$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$
__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$
_$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$__$$$$$$$$$
$_$$$$$$___$$$$$$$$
_$$$$$$$$$__$$$$$$$
$_$$$$$$$$___$$$$$$
$$_$$$$$$$$___$$$$$
$$$_$$$$$$$$__$$$$$$
_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$
_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_____________$$$$$$$$$$
_$$_$$______________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
__$$$_________________$$$$$$$$$
$_____________________$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$__$$$$$
$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$__$$$$$$$
سلام ...تبریک بابت وب خوبت ..من لینکت کردم خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم ...بای



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نويسنده: PaRiSa مورخ: دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, در ساعت: 12:51
|+|

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد